RABU | 13 NOVEMBER 2013 | 3:25am

" No bear! No flower! No chocolate! "
macam kata kata protes pun ada juga Haha

btw ,

C O N G R A T U L A T I O N S
on your graduation
AFIQ ASHNAWI BIN ZAMRY


PROUD OF YOU !

3:22 am | Rabu
...baru lepas settle valuation report .
gembira dalam sedih sebenarnya ni. tak dapat celebrate sama sama .
ikutkan hati nak je skip class , tapi ada presentation pula
awak , saya
TUMPANG GEMBIRA 
dengan kejayaan awak .
i'm 
wishing you SUCCESS and HAPPINESS
in your FUTURE ENDEAVORS
berbaloi dengan penat lelah selama ni .
berbaloi juga saya cekkan result awk tiap kali result final awk keluar 
(5/6 semester DEAN LIST)
*penangan ONG tangan gua yang cek sebenarnya Muwehehe~

NOTA ringkas utk superHERO :

Senyum manis-manis tau hari bahagia ni .
pakai hensome-hensome .
topi kasi adjust sikit .
tai kasi tarik sampai atas .
jangan amik gambar buat muka . huduh .
awak tak bambam sangat pun . 
baju tu je nampakkan awk bertambah besar .
hihi~
nanti kita celebrate semula ek

**habiss DEGREE nanti
cepat-cepat masuk minang saya , TAHU !
_____________________________________________________________


TAHNIAH Afiq Ashnawi Bin Zamry
superHERO gua ni . jangan sibuk nak kacau . bagi kakii kanggg


. Chalo beteh .


No comments:

Post a Comment