sepuluh

heloo , nak kopi ke miloo ? 
nego negoo , NAH video . =)


orang melaka turun key ell . jadi ak bwak dy round key ell . mmg saja nak kasi dia pancit . padahal aku yang pancit . kehkehkehe.. dari kl sentral ke wangsa walk mall ke masjid jamek ke jalan tar ke klcc ke kl sentral semula . lpas turun naik tren , kteorang menapakk dari satu tempat ke satu tempat yang lain . nawaitu memangg nak turunkan berat badan . haha . seriously , berat aku turun 0.5 kg . haha . mcm lerr banyak sangatt . em , bukan aku ngn mr.bambam jee kelua haritu .. skali ngn cik farah juga .. penyudah nyerr bila da balik , masing masing lemau . macam biskut masuk hanggin ! hihi . aa.. mr.bambam bg jersey hari tu . cantikk ! terbaik dari ladang punyaa . siap ada nama ngn no bagaii . aaa.. aku mmg suka bju jersi . suka beli dan suka pakaii . makin bertambah jersey kat almari gue .  mekacih awokk =)


and dehh , thanx jd photographer kami . hee . 

2 comments:

  1. alahai myzapropa.....sweet lorh kamu....aci dop kalo aku nak cakap aku jeles...!!!waaaa.... :P

    ReplyDelete
  2. hee.. mecihh . jgn jeles.. nnt bawak mai soley . aku boleh jd photographer . hehe

    ReplyDelete